Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Ο πραγματικός πλούτος

Ένας αναζητητής το βράδυ ήρθε στην άκρη του χωριού και ήθελε να κοιμηθεί κάτω από ένα δέντρο. Ξαφνικά εμφανίστηκε ένας χωριάτης και φώναξε:
– Την πέτρα! Δώσε μου την πολύτιμη πέτρα!
– Ποια πέτρα; δεν κατάλαβε ο αναζητητής.
– Χθες τη νύχτα είδα όνειρο όπου ήρθε ο Σίβα και μου είπε για να ‘ρθω στην άκρη του χωριού και ο αναζητητής θα μου δώσει μια πέτρα που θα με κάνει πλούσιο για όλη μου τη ζωή.
Ο αναζητητής άνοιξε τη σακούλα του και έβγαλε από μέσα μια πέτρα.
– Ίσως ο Σίβα εννοούσε αυτό το διαμάντι, είπε ο αναζητητής, το βρήκα χθες το βράδυ μέσα στο δάσος. Παρ’ το, είναι δικό σου.
Ο χωριάτης με περιέργεια κοιτούσε μια την πέτρα, μια τον αναζητητή. Κρατούσε στα χέρια του το μεγαλύτερο διαμάντι του κόσμου! Είναι πλούσιος και ευτυχισμένος!
Στο σπίτι ο χωριάτης όλη τη νύχτα προσπαθούσε να κοιμηθεί, αλλά δε μπόρεσε. Το πρωί πήγε και ξύπνησε τον αναζητητή και του είπε:
– Πάρε το διαμάντι και δώσε μου αυτό το πλούτο που έχεις μέσα σου και χάρη στο οποίο με τέτοια ευκολία αποχωρίστηκες απο το διαμάντι. 
 
Ανακτήθηκε από http://anthropinessxeseis.blogspot.com

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This
blog comments powered by Disqus